گارانتی در صورت ایراد فنی و فیزیکی

فروشگاه اینترنتی چیستاالکترونیک همواره خرسندی و رضایت مشتریان خود را در نظر داشته است و در همین راستا امکان بازگشت کالا در صورت ایراد فنی کالاهای ارسالی توسط خریداران را فراهم نموده است. این موارد شامل خدمات پس از فروش فروشگاه چیستا است. در واقع پس از ثبت سفارش اینترنتی توسط مشتری و طی شدن زمان ارسال و دریافت کالا توسط مشتری، در صورتی که کالا از نظر فنی و فیزیکی دچار مشکل باشد خریدار از نظر مدیریت فروشگاه دارای حق بازپس‌فرستادن کالا و درخواست تعویض با کالای سالم را دارد.

شرایط بهره‌گیری از گارانتی 7 روزه

مشکل فنی باید در بیشیه‌ی زمانی 7 روزه پس از دریافت کالا، به فَروَهَرالکترونیک آگاهی‌رسانی شود.
بایسته است کارتن و جعبه‌ی اصلی کالاها تا پایان 7 روز مهلت آزمون، نگه‌داری شود و از دور ریختن یا آسیب به آن جداً خودداری شود.
بهره‌گیری از این سامانه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی سالم و بدون آسیب‌دیدگی به فروشگاه فَروَهَر بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن نوشار، نشانی یا هر چیز دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بهره‌جستن از گارانتی بازگشت را از میان خواهد برد.
این سامانه ایرادهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در پی به‌کارگیری نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. بهره‌گیری نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند ترابری و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول و غیرتوصیه شده در کاتالوگ و راهنمای دستگاه‌ها، نگه‌داری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با پیشنهاد سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

بازگشت کالا در صورت آسیب فیزیکی و ظاهری

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید در بیشینه زمان 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط خریدار، به خدمات پس از فروش و پشتیبانی فروشگاه از طریق تلفن، رایانامه ( ایمیل ) یا تلگرام آگاهی رسانی شود.
بایسته است کارتن و جعبه اصلی کالاها نگه‌داری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

هزینه پست کالای بازگشتی چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به نشانی پستی فروشگاه فَروَهَر ارسال شود.

درخواست بازگشت چگونه با خدمات پس از فروش مطرح شود؟

درخواست خود مبنی بر بازگشت کالا و بررسی کارشناسان فنی فروشگاه را از طریق یکی از راه‌های زیر مطرح کنید:
نشانی رایانامه: Info@efarvahar.ir
شماره تلگرام: 09216012489
یکی از شماره‌های تماس تلفنی پشتیبانی: 09217989533 - 07132289617