دانگل HDMI تلویزیون 2 کاره MHL دار

دانگل وای فای 2 کاره S.T2*2 انواع موبایل و تبلت به HDTV

این کالا کامل‌ترین نوع دانگل WIFI و MHL تلویزیون است که هم‌زمان امکان اتصال از طریق ارتباط بی‌سیم وایرلس 2.4g و اتصال با کابل به پورت HDMI تلویزیون، پروژکتور و مانیتور دارای ورودی HDMI را فراهم می کند. پشتیبانی کامل انواع گوشی اندروید و IOS، نمایش تصاویر فول HD رزولیشن 1080p، نمایش انواع فایل تصویری، ویدویی،تلویزیون آنلاین و. سرعت انتقال 600 Mbps

ادامه مطلبShow less
498,000 تومان
ناموجود
>> این محصول موجود نیست اما کالاهای مشابه در پایین صفحه در دسترس هستند <<
مرجع:
نام تجاری:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0
معرفی

امکانات سوپر دانگل wifi به HDMI 2 کاره MHL و دانگل HDMI

  • 100% برند جدید و high quality دانگل وای فای Super Dongle HDTV نمایشگر Adapter ( فیلم آموزش استفاده در پایین صفحه )
  • امکان اجرای اطلاعات دیجیتال ( صدا + تصویر + فایل + بازی و... ) از روی تلفن همراه هوشمند، تبلت بر روی انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی، پلاسما، پروژکتور و مانیتور با ورودی HDMI و رزولیشن 1080p از طریق بیسیم شبکه وای فای.
  • استفاده ساده بدون نیاز به دانش فنی بالا
  • پشتیبانی سراسری از multi-system cross-platform.
  • پشتیبانی miracast wireless display نمایش بی سیم, روی سیستم عامل بالاتر از Android 4.2  و IOS 8.0
  • پشتیبانی کامل از نمایش فیلم و شکبه آنلاین, تلویزیون های اینترنتی آنلاین webcasts, مرور اینترنتی سایت ها و....
  • پشتیبانی سراسری از مدل ارتباطی : Miracast/DLNA/ Airplay.
  • ارائه کیفیت تصویر 1080P full HD wireless صدا و تصویر transmission.

مشخصات فنی دستگاه

  • نوع آیتم:  2X2 Super Dongle HDTV Display Adapter
  • جنس بدنه و متریال: آلومینیوم طلایی رنگ
  • تغذیه ورودی: 5 ولت 1 آمپر DC
  • گونه‌ی استاندارد ارتباط شبکه وای فای: 2.4GHz, 802.11n
  • پشتیبانی از فرمت های ویدیویی: MPEG2, MPEG4, AVI, WMV, MKV, MOV, RM, RMVB
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی: MP3, WMA, WAV, OGG, AAC, FLAC, 3GP, etc.
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری: JPEG, BMP, PNG
  • پشتیبانی از سیستم عامل های گوشی موبایل : برای IOS phone 8.0 یا بالاتر برای اندروید  ورژن 4.2 یا بالاتر
  • پشتیبانی از سیستم عامل های Mac, Windows, Chromebook, Linux, iOS
  • دمای کارکرد :0-45
  • Operating Humidity: 10%-85 % RH

دانگل HDMI تلویزیون 2 کاره S-T 2*2

اتصال گوشی موبایل و تبلت به HDMI تلویزیون با وای فای و کابل

امروزه اتصال گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ به تلویزیون یا ویدیو پروژکتور یا نمایشگر و مانیتورهایی که دارای ورودی صدا و تصویر پورت HDMI هستند برای کاربران دارای اهمیت ویژه است چرا که دیدن انواع فایل های تصویری، فایل های ویدویی، فایل های متنی و داده‌ای یا تماشای شبکه های آنلاین تلویزیونی و در نهایت انجام بازی ها بر روی صفحه نمایشگر بزرگتر طبیعتا لذت بخش تر و کارآمدتر است. برای اتصال انواع گوشی همراه و تبلت و .. دو راهکار وجود دارد که یکی از آن ها اتصال از طریق کابل با بهره گیری از کابل MHL و یا کابل لایتنینگ است یا اتصال از طریق انواع دانگل وای فای تلویزیون که ارتباط را بدون سیم و به صورت وایرلس از طریق شبکه‌ی wifi ایجاد می کند.

دستگاه سوپر دانگل وای فای  2 کاره S.T 2*2 جدیدترین و یکی از قدرتمندترین مدل‌های عرضه شده به بازار است که تمامی گوشی های موبایل با سیستم عامل های Android و آی او اس را پشتیبانی می کند و با تمامی انواع ارتباط ها یعنی میراکست Miracast و دلنا DLNA و ایرپلی AirPlay سازگاری داشته و تصاویر را به صورت بی سیم وایرلس یا با سیم و کابل با بالاترین میزان کیفیت و رزولیشن 1080p از گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ به پورت HDMI انواع تلویزیون LCD و LED و پلاسما برندهای گوناگون سامسونگ، ال جی ، سونی ، هیتاچی ، پاناسونیک ، دوو و.. انتصال می دهد. 

در واقع بهترین دانگل وای فای تلویزیون و کامل ترین به شمار می آید تا در صورت نیاز با استفاده از کابل و یا ارتباط بی سیم وایرلس انتقال تصاویر و صدا انجام شود. با داشتن این کالا، کاربر دیگر نیازی به دانگل وای فای تلویزیون 4K یا دانگل وای فای 5G دوباند یا کابل MHL و کابل لایتنینگ نخواهد داشت چراکه تمامی این امکانات با بهترین کیفیت در یک دستگاه گردآوری شده است. همچنین در صورت نیاز شما می توانید پیش از اقدام به خرید مطلب راهنمای خرید انواع دانگل وای فای را مطالعه نمایید. باید توجه داشت که این کالا با کالای دیگر عرضه شده در وبسایت به نام دانگل گیرنده فرستند بلوتوث صدا 2 کاره تفاوت دارد.

نحوه نصب و استفاده از دانگل وای فای مبدل MHL و دانگل بیسیم HDMI اس تی مدل ۲×۲-۷۵۷۳

روش استفاده از دانگل wifi با دانگل HDMI تلویزیون معمولا ساده است و نیاز دانش تخصصی ویژه ای ندارد. راهنمای کامل اتصال و راه اندازی دستگاه در درون بسته بندی کالا به زبان انگلیسی همراه با تصاویر آموزشی وجود دارد اما به صورت کلی مراحل کار به این صورت است که در زیر درج شده. بعد از اینکه گوشی موبایل یا تبلت به این دستگاه متصل شد با به کار انداختن گزینه Developer و منوی USB debuggin کاربر می تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت مشاهده کند. در گوشی های اپل با  زدن بر روی دکمه trust پس از متصل شده موبایل به سوپر دانگل S-T مدل ۲×۲-۷۵۷۳ ، یک پنجره جدید باز شده و در پایان تصویر روی نمایشگر به شیوه ی آینه یا همان میرور (Mirror) انتقال پیدا می کند.

دانگل HDMI تلویزیون 2 کاره S-T 22 MHL دار

اتصال انواع گوشی و تبلت به تلویزیون با کابل

  1. برای اتصال انواع گوشی موبایل اندرویدی هواوی ، سامسونگ ، ال جی و... یا انواع گوشی موبایل و تبلت iPhone و آیپد iPad نخست کابل شارژر USB 3.0 یا کابل شارژ USB میکرو USB را به گوشی موبایل و تبلت خود متصل کرده و سپس سر دیگر کابل که یک فیش نری USB است را به کابل دستگاه سوپر دانگل وای فای به HDMI تلویزیون 2 کاره که یک پورت مادگی USB سرسیم است وارد کنید.
  2. سپس با استفاده از کابل یو اس بی نری دستگاه سوپر دانگل برق را به دستگاه برسانید. به این صورت که این فیش نری USB را به یک شارژر موبایل یا تبلت معمولی وارد کنید و دوشاخه را به پریز معمولی برق خانه یا پریز برق هوشمند وای فای یا پریز تایمر دار وارد کنید.
  3. در این مرحله کانکتور نری HDMI سوپر دانگل وای فای به HDMI تلویزیون 2 کاره را به ورودی مادگی HDMI تلویزیون، پروژکتور یا مانیتور خود وارد کنید تا تصاویر و صدا با بالاترین کیفیت ممکن منتقل شود.

اتصال انواع موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به تلویزیون با wifi

  1. در صورت نیاز به استفاده از  ارتباط بی سیم تمامی مراحل بالا را به جز اتصال کابل شارژر انجام دهید. یعنی تغذیه و برق دستگاه را با یک شارژر معمولی یا پورت USB تلویزیون تامین کنید.
  2. سپس با روشن شدن چراغ LED نمایشگر وضعیت دستگاه سوپر دانگل وای فای به HDMI تلویزیون 2 کاره وای فای گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ خود را روشن کرده و به دنبال دستگاه بگردید و در پایان بخش اتصال را لمس کنید تا ارتباط بی سیم با بالاترین کیفیت و سرعت برقرار شود.

اتصال گوشی موبایل تبلت به تلویزیون HDMI سوپر دانگل

محتویات درون بسته بندی

  • یک عدد سوپر دانگل وای فای 2 کاره
  • یک عدد کابل USB شارژر شامل یک سر فیش نری میکرو USB + یک سر فیش مادگی USB + یک سر فیش نری USB
  • یک عدد راهنمای استفاده به زبان انگلیسی

ویدیو آموزشی استفاه از سوپر دانگل وای فای 2 کاره

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی کالا

مشخصات

چراغ/نمایشگر
دارد
ولتاژ ورودی
5V DC
شدت جریان (آمپر)
1A
درگاه (پورت) ورودی
MicroUSB
درگاه (پورت) خروجی
HDMI
پشتیبانی تصویر
دارد
تعداد کانال صدا
7.1 کانال
پشتیبانی رزولیشن
1920 * 1080p
منبع تغذیه ورودی برق
پورت USB
سرعت جابه‌جایی داده‌ها
10/100 مگابیت در ثانیه
ژرفا (ارتفاع)
10mm
پهنا (ضخامت)
29mm
بلندی (طول)
76mm
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
3.3
8 نظرات
کیفیت
(3)
قیمت
(3.3)
امکانات
(3.4)
طراحی
(3.3)
من این مدل رو انتخاب کردم و خریدم و امروز به دستم رسید. شیوه ی بسته بندی که داریه مشخص هست اصلا به هیچ عنوان نمی شه مقایسه کرد با برندهای دیگه. واقعا عالی و با کیفیت هست. نکته مهمش همون دو کاره بودنش هست که هم با کابل می شه گوشی موبایل و تبلت رو به تلویزیون وصل کرد هم با ارتباط بی سیم وای فای. من از بین همه این دانگل HDMI رو به بقیه توصیه می کنم

ارسال نظر

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
کالاهای مرتبط
328,000 تومان
(1)

دستگاه سوئیچ و اسپلیتر 2 به 1 پورت HDMI 2.0 دو کاره، با پشتیبانی کامل از تصاویر و ویدیوهای با رزولیشن 4K و تصاویر سه بعدی 3D، این امکان را به کاربر می‌دهد که 2 کابل HDMI از دو دستگاه را به 1 خروجی برای تلویزیون، پروژکتور یا مانیتور تبدیل کرده یا برعکس 1 کابل HDMI را به 2 خروجی برای 2 نمایشگر تبدیل کند.

  • حالت سوئیچ درگاه 2 ورودی HDMI به 1 خروجی
  • حالت اسپلیتر تبدیل 1 ورودی به 2 خروجی HDMI
  • ورودی 2 درگاه HDMI لپ‌تاپ، پلی‌استیشن، DVD و...
  • خروجی 1 درگاه HDMI به تلویزیون، پروژکتور یا مانیتور
  • بدون نیاز به منبع تغذیه، دارای دو LED نمایشگر وضعیت
  • بدنه‌ی فلزی، کلید تعویض پورت، پشتیبانی تصاویر 3D
  • پشتیبانی رزولیشن 1080p,1080i,480p,720p , 4k
28,800 تومان
(1)

تبدیل بین راهی 90 درجه HDMI

تبدیل دو سر مادگی HDMI برای افزایش طول کابل HDMI استفاده می‌شود (اتصال 2 کابل به یکدیگر ). هم‌چنین زاویه‌ی 90 درجه‌ی آن باعث خواهد شد که کاربر بدون نیاز به خم کردن و تحت فشار قراردادن کا‌بل hdmi بتواند آن را از گوشه‌های دیوار و.. گذر دهد. برل HDMI از رزولیشن فول اچ دی 1080P پشتیبانی می‌کند و با تمامی کابل‌های HDMI با ورژن‌های 1.1 تا 1.4 را سازگار است.

27,800 تومان
(1)

دو سرمادگی HDMI بین راهی

تبدیل دو سر مادگی HDMI، مناسب افزایش طول کابل HDMI، اتصال 2عدد کابل اچ دی ام آی از طریق تبدیل بین راهی HDMI دو سر مادگی امکان پذیر است. در واقع با این فیش تبدیل که در دو طرف خود دارای 2 کانکتور HDMI مادگی است میتوان دو کابل HDMI دو سر نری با متراژهای گوناگون را به هم متصل کرد و به عنوان فیش افزایش طول HDMI استفاده کرد.  مناسب دستگاه‌های صوتی و تصویری با پورت ورودی و خروجی HDMI

289,500 تومان
(4)

سوییچ 3 به 1 اچ دی ام آی 3 پورت HDMI

سوئیچر تعویض 3 به 1 پورت HDMI - تبدیل 3 ورودی از درگاه HDMI پخش‌کننده‌ها به 1 خروجی - با این دستگاه می‌توان 3 خروجی HDMI از سه دستگاه گوناگون از جمله: دوربین و گیرنده دیجیتال، رسیور ماهواره، کنسول بازی PS3&ps4، ایکس باکس، DVD و VCD پیلر، Blu-Ray و.. را به یک خروجی HDMI برای تلویزیون LCD & LED یا مانیتور دارای ورودی HDMI بدون تعویض کابل، سوییچ کرد.

  • دستگاه سوئیچر 3 به 1 پورت HDMI مدل Full HD
  • دارای 3 درگاه ورودی کابل HDMI از دستگاه‌های مختلف
  • 1 درگاه خروجی HDMI جهت اتصال به تلویزیون، پروژکتور و..
  • پشتیبانی از تصاویر با رزولیشن 1080p، سه بعدی، صدای دالبی
389,000 تومان
(37)

مبدل خروجی صدای کابل اپتیکال به آنالوگ aux-av

تبدیل خروجی صدای دیجیتال اپتیکال TosLink ساخته شده با IC جدید و ضمانت کارکرد 100% دستگاه‌هایی جدید مانند تلویزیون‌ها، DVD بلوری به پورت آنالوگ صدا AUX و RCA آمپلی‌فایر، سینمای خانگی، اسپیکر، هدفون‌های قدیمی که دارای ورودی آنالوگ هستند- ورودی صدا اپتیکال نوری Toslink، کواکسیال و خروجی صدا آنالوگ AUX و RCA دارای بدنه فلزی-  کابل منبع تغذیه USB به آداپتور (بدون نیاز به آداپتور)

  • مناسب تبدیل خروجی صدای اپتیکال انواع تلویزیون سامسونگ، ال‌جی، سونی، هیتاچی و... به آنالوگ
  • تبدیل خروجی صدای SPDIF و دیجیتال DVD بلوری پلیر، کنسول‌های بازی و .. به AUX و  RCA
  • دارای ورودی منبع تغذیه 5 ولت، ال ای دی نمایش‌گر وضعیت
  • پورت ورودی صدای دیجیتال Optical و کواکسیال، پورت خروجی 2 فیش AV و 1 فیش AUX 3.5mm
689,000 تومان
(5)

دانگل HDMI تلویزیون و پروژکتور MiraScreen g23

دانگل Wi-Fi انتقال تصاویر از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به انواع تلویزیون، پروژکتور و مانیتور HDMI، برند میراسکرین مدل جدید G23، کیفیت ارسال تصاویر با رزولیشن 1080P، پشتیبانی از فرکانس وای‌فای 2.4G، سازگار با گوشی موبایل و تبلت و.. سیستم‌عامل اندروید، MAC، ویندوز، IOS و آیفون، پشتیبان از DLNA، میراکست، AirPlay، پردازنده‌ی جدید و قدرتمند AM8268C

  • ارسال تصاویر، ویدیو، عکس و صدا از گوشی موبایل،
  • تبلت و لپ‌تاپ به HDMI تلویزیون، پروژکتور و..
  • پشتیبانی از رزولیشن 1080P و فول HD ویدیوها
  • سیستم‌عامل‌های اندروید، آی‌اواس، مک و ویندوز
  • ارتباط بی‌سیم از طریق وای فای، کیفیت تصاویر فول HD
678,000 تومان
(2)

دانگل HDMI دو هسته‌ای AnyCast مدل M3 PLUS

دانگل اچ دی ام آی برند Anycast مدل M3 PLUS، دو هسته‌ای، امکان ارسال بی‌سیم صدا، تصاویر، ویدیو با رزولیشن 1080p، فایل، مرور اینترنتی، و.. از طریق گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به انواع تلویزیون، پروژکتور، مانیتور و.. دارای پورت HDMI، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز، مک و IOS، ویندوز، پشتیبانی از Miracast, DLNA, Airplay، پردازنده Corex-A9، میزان رم 128MB

1,948,000 تومان
(9)

دانگل وایرلس MiraScreen Q5 دو آنتن 5g 4K

دانگل اچ دی ام آی میراسکرین مدل Q5، مناسب ارسال صدا، تصویر و ویدیو با بالاترین کیفیت، پشتیبانی از ارسال تصاویر 4K بالاترین رزولیشن اولترا اچ‌دی 1080P HD پشتیبانی از ارسال تصاویر بدون نویز، تداخل و قطعی در فرکانس 5G، پشتیبانی از تصاویر با حداکثر میزان رزولیشن 4K UHD، دارای 2 آنتن با آنتن‌دهی افزوده تا 30 متر، 1عدد کابل HDMI فلت با پشتیبانی تصاویر 4K و 1عدد کابل USB اتصال منبع تغذیه، پشتیبانی از انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ

  • دارای 2 آنتن تقویتی با قدرت بالا جهت ارسال تصاویر فول HD و صدا
  • پشتیبانی از رزولیشن 4K واقعی، فرکانس 5G بات کمترین میزان تداخل
  • ارسال صدا و تصویر از انواع گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به تلویزیون
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و ویندوز، مک MAC
698,000 تومان
(2)

دانگل HDMI وای فای Anycast مدل MX18

دانگل Wireless اچ دی ام آی برند انی کست اورجینال، انتقال بی‌سیم از طریق Wi-Fi تصاویر، فایل، صدا و ویدیو از انواع گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ با کیفیت 1080P فول HD به انواع تلویزیون، پرژوکتور و نمایشگر با ورودی HDMI، دو هسته‌‌ای، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و MAC و ویندوز، ولتاژ ورودی تغذیه از طریق پورت یو اس بی 5V 2A، پشتیبانی AirPlay، DLNA و Miracast

1,248,000 تومان
(18)

دانگل WIFI موبایل به HDMI تلویزیون MiraScreen 5G

جدیدترین مدل دستگاه dual band گیرنده دانگل وایفای به HDMI برند میرااسکرین، انتقال بی‌سیم صدا و تصویر موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به صفحه نمایشگر انواع تلویزیون LCD ،LED و پلاسما، ویدیو پروژکتور و مانیتور با ورودی پورت مادگی HDMI، رزولیشن 1080p فول HD همراه با HD interface، پشتیبانی میرور میراکست DLNA Airplay، گوشی IOS، MAC OS، اندروید، ویندوز و اندروید.

  • نسل جدید دانگل‌های HDMI تلویزیون 5G
  • امکان ارسال از طریق فرکانس 5G و 2.4G
  • پشتیبانی از رزولیشن فول HD 1080p
  • سازگار با اندروید، mac، ویندوز، IOS
599,000 تومان
(3)

دانگل وای فای MiraScreen فرستنده تصویر به HDMI

دستگاه دانگل HDMI برند MiraScreen مدل MX PRO مخصوص ارسال تصاویر و صدا، بازی، فایل، مرور اینترنت به صورت بی‌سیم از انواع گوشی موبایل اندروید، IOS آیفون، آیپد و.. تبلت، نوت بوک و MAC و ویندوز لپ‌تاپ به پورت HDMI تلویزیون، مانیتور و ویدیو پروژکتور با کیفیت رزولیشن FULL HD 1080P- پشتیبانی کامل از EZcast dlna Miracast AirPlay، ساخته شده با تراشه CPU مدل SG20

  • پشتیبانی کامل از رزولیشن فول HD 1080p
  • سازگار با سیستم‌عامل اندروید، مک، IOS، ویندوز
  • ارسال ویدیو، تصاویر و صدا از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ
  • سازگار با انواع تلویزیون، مانیتور و پروژکتور HD
14 کالای مشابه:
1,099,000 تومان
(27)

دانگل HDMI وای فای MiraScreen دو باند 5g

دانگل وای فای به HDMI برند میرا اسکرین مدل CI جدیدترین محصول کمپانی MiraScreen است که دارای فناوری 5G و 2.4G ارسال ویدیو فول HD با رزولیشن 1080P، تصویر و صدا از طریق WIFI گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به HDMI انواع تلویزیون ال سی دی، ال ای دی و پلاسما و پروژکتور و نمایشگر دارای ورودی پورت اچ‌دی‌ام‌آی است. سازگار با سیستم‌عامل‌های Android، ویندوز، MAC، IOS، Chrome

  • ارسال ویدیو HD و صدا از انواع گوشی موبایل به تلویزیون و پروژکتور
  • پشتیبانی از فرکانس 5G علاوه بر فرکانس 2.4G با کمترین تداخل
  • ارسال تصاویر با بهترین کیفیت همزمان با اتصال به اینترنت
  • پشتیبانی رزولیشن 1920*1080p، تغذیه از طریق USB
ناموجودSold out
648,000 تومان
(2)

دانگل وای فای Anycast مدل M12 PLUS تلویزیون

فرستنده تصویر بیسیم دانگل اچ دی ام آی، دانگل وایرلس Display برند انی کست مدل M12 PLUS، دو هسته‌ای 2Core، مناسب انتقال تصاویر فول HD 1080p به صورت بی‌سیم از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به پورت HDMI انواع نمایشگر، امکان تماشای فیلم، عکس، فایل‌ها، بازی، مرور اینترنتی و .. سازگار با سیستم عامل اندروید، آی او اس، ویندوز و مک DLNA، Miracast، Air Mirror ، Airplay

  • ارسال تصاویر و ویدیو بی‌سیم از گوشی به تلویزیون HD
  • ارسال ویدیو از تبلت و لپ‌تاپ به ویدیو پروژکتور HD
  • پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS، ویندوز و مک
  • پشتیبانی از رزولیشن فول HD و صدای دیجیتال دالبی
599,000 تومان
(3)

دانگل وای فای MiraScreen فرستنده تصویر به HDMI

دستگاه دانگل HDMI برند MiraScreen مدل MX PRO مخصوص ارسال تصاویر و صدا، بازی، فایل، مرور اینترنت به صورت بی‌سیم از انواع گوشی موبایل اندروید، IOS آیفون، آیپد و.. تبلت، نوت بوک و MAC و ویندوز لپ‌تاپ به پورت HDMI تلویزیون، مانیتور و ویدیو پروژکتور با کیفیت رزولیشن FULL HD 1080P- پشتیبانی کامل از EZcast dlna Miracast AirPlay، ساخته شده با تراشه CPU مدل SG20

  • پشتیبانی کامل از رزولیشن فول HD 1080p
  • سازگار با سیستم‌عامل اندروید، مک، IOS، ویندوز
  • ارسال ویدیو، تصاویر و صدا از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ
  • سازگار با انواع تلویزیون، مانیتور و پروژکتور HD
ناموجودSold out
1 تومان
(4)

دانگل HDMI به WIFI موبایل و تبلت به تلویزیون

دانگل وای‌فای میراسکرین MiraScreen جهت اتصال بیسیم وایرلس گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به تلویزیون، پروژکتور HD و انتقال تصاویر ( ویدیو و عکس ) فایل و..  تبدیل تلویزیون‌های معمولی دارای پورت HDMI به تلویزیون هوشمند- پشتیبانی از تصاویر فول HD رزولیشن 1080p- پشتیبانی از راه‌های ارتباطی Airplay، Miracast، DLNA و سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS، ویندوز و مکینتاش

698,000 تومان
(2)

دانگل HDMI وای فای Anycast مدل MX18

دانگل Wireless اچ دی ام آی برند انی کست اورجینال، انتقال بی‌سیم از طریق Wi-Fi تصاویر، فایل، صدا و ویدیو از انواع گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ با کیفیت 1080P فول HD به انواع تلویزیون، پرژوکتور و نمایشگر با ورودی HDMI، دو هسته‌‌ای، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و MAC و ویندوز، ولتاژ ورودی تغذیه از طریق پورت یو اس بی 5V 2A، پشتیبانی AirPlay، DLNA و Miracast

1,248,000 تومان
(14)

دانگل وای فای AnyCast مدل M100 4K

دانگل HDMI تلویزیون AnyCast M100 از جدیدترین مدل‌ها است که توانایی پشتیبانی از رزولیشن 4K را دارد و برای ارسال تصاویر و ویدیو از انواع گوشی موبایل ios، اندروید، Mac، آیفون و آیپد، تبلت و لپ‌تاپ به پورت HDMI انواع تلویزیون LED و LCD، پروژکتور و مانیتور جهت نمایش تصاویر، تمامی فرمت‌های ویدویی، صوتی و.. میرور مورد استفاده قرار می‌گیرد. Dual Core H.265/HEVC

  • اتصال بیسیم و ارسال تصویر رزولیشن بالا 4K و پایین‌تر
  • اتصال سریع و آسان تمامی گوشی‌های موبایل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS، ویندوز و مک
  • قابلیت به روز رسانی در صورت اتصال به نت
  • پشتیبانی ارسال تصاویر وای فای 2.4g
519,500 تومان
(11)

دانگل HDMI مدل Anycast M2 Plus

دانگل وای فای به HDMI تلویزیون و پروژکتور ساخت برند نام آشنای انی کست مدل M2 Plus، امکان ارسال صدا و تصویر فول HD با رزولیشن 1080p از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به انواع نمایشگر تلویزیون، پروژکتور و مانیتور، پشتیبانی از انواع سیستم عامل شامل اندروید، آیفون IOS، ویندوز و... ارتباط DLNA، AirPlay و میراکست و WIFI، پردازنده‌ی پیشرفته Corex-A9 1.2G، تغذیه از طریق پورت USB 5V

  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز، اندروید، مک و IOS
  • پشتیبانی رزولیشن فول HD میزان 1080p
  • تغذیه از طریق پورت USB، همراه با کابل
  • ارسال بیسیم فیلم، ویدیو، بازی، تصاویر به نمایشگر HD
898,000 تومان
(1)

دانگل HDMI میراسکرین مدل G4 Plus مناسب ارسال ویدیو، عکس، بازی، پخش زنده و... از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به صفحه بزرگ انواع تلویزیون LCD و LED، پلاسما، ویدیو پروژکتور و مانیتور HD با بالاترین کیفیت و رزولیشن 1080P مناسب انواع گوشی موبایل با برندهای گوناگون.

  • ارسال تصویر، ویدیو، انجام بازی و صدای دیجیتال 7.1 دالبی
  • دانگل HDMI فول HD MiraScreen مدل G4 1080p
  • پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل اندروید، IOS، مک و ویندوز
  • پروتک WIFI بی‌سیم وایرلس 802.11n فرکانس 2.4g
  • سازگار با ارتباط AirPlay، میراکست MiraCast و DLNA
  • منبع تغذیه از طریق درگاه USB ولتاژ 5V 2A انواع شارژر و...
698,000 تومان
(21)

دانگل WIFI تلویزیون 2 هسته‌ای AnyCast M9 PLUS

دانگل HDMI مناسب انتقال صدا و تصویر، فایل، بازی و... فول HD از انواع گوشی موبایل اندروید و IOS، تبلت و لپ تاپ به صفحه نمایش انواع تلویزیون، ویدیو پروژکتور و مانیتور با ورودی پورت HDMI، استفاده از پردازنده دو هسته‌‎ای  Corex-A9 1.2G، حافظه رم 128MB، فناوری بدون نیاز به سوئیچ بین حالت‌های انتقال بی‌سیم، پشتیبانی AirPlay و DLNA، رزولیشن 1080p، فناوری MiraCast

689,000 تومان
(5)

دانگل HDMI تلویزیون و پروژکتور MiraScreen g23

دانگل Wi-Fi انتقال تصاویر از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به انواع تلویزیون، پروژکتور و مانیتور HDMI، برند میراسکرین مدل جدید G23، کیفیت ارسال تصاویر با رزولیشن 1080P، پشتیبانی از فرکانس وای‌فای 2.4G، سازگار با گوشی موبایل و تبلت و.. سیستم‌عامل اندروید، MAC، ویندوز، IOS و آیفون، پشتیبان از DLNA، میراکست، AirPlay، پردازنده‌ی جدید و قدرتمند AM8268C

  • ارسال تصاویر، ویدیو، عکس و صدا از گوشی موبایل،
  • تبلت و لپ‌تاپ به HDMI تلویزیون، پروژکتور و..
  • پشتیبانی از رزولیشن 1080P و فول HD ویدیوها
  • سیستم‌عامل‌های اندروید، آی‌اواس، مک و ویندوز
  • ارتباط بی‌سیم از طریق وای فای، کیفیت تصاویر فول HD
1,898,000 تومان
(9)

دانگل وایرلس MiraScreen Q5 دو آنتن 5g 4K

دانگل اچ دی ام آی میراسکرین مدل Q5، مناسب ارسال صدا، تصویر و ویدیو با بالاترین کیفیت، پشتیبانی از ارسال تصاویر 4K بالاترین رزولیشن اولترا اچ‌دی 1080P HD پشتیبانی از ارسال تصاویر بدون نویز، تداخل و قطعی در فرکانس 5G، پشتیبانی از تصاویر با حداکثر میزان رزولیشن 4K UHD، دارای 2 آنتن با آنتن‌دهی افزوده تا 30 متر، 1عدد کابل HDMI فلت با پشتیبانی تصاویر 4K و 1عدد کابل USB اتصال منبع تغذیه، پشتیبانی از انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ

  • دارای 2 آنتن تقویتی با قدرت بالا جهت ارسال تصاویر فول HD و صدا
  • پشتیبانی از رزولیشن 4K واقعی، فرکانس 5G بات کمترین میزان تداخل
  • ارسال صدا و تصویر از انواع گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به تلویزیون
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و ویندوز، مک MAC
678,000 تومان
(2)

دانگل HDMI دو هسته‌ای AnyCast مدل M3 PLUS

دانگل اچ دی ام آی برند Anycast مدل M3 PLUS، دو هسته‌ای، امکان ارسال بی‌سیم صدا، تصاویر، ویدیو با رزولیشن 1080p، فایل، مرور اینترنتی، و.. از طریق گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به انواع تلویزیون، پروژکتور، مانیتور و.. دارای پورت HDMI، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز، مک و IOS، ویندوز، پشتیبانی از Miracast, DLNA, Airplay، پردازنده Corex-A9، میزان رم 128MB

948,000 تومان
(13)

دانگل اچ دی ام آی ساخت برند پُرآوازه‌ی میرااسکرین مدل G9، مناسب ارسال صدا و تصاویر فول HD با رزولیشن 1080p از گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به تلویزیون، پروژکتور، نمایشگر با ورودی HDMI، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS، ویندوز، MAC و کروم، ارتباط پیشرفته 2 باند مدل وایرلس 2.4G، پشتیبانی از ارتباط AirPlay، میراکست، DLNA، سوئیچ خودکار

  • اتصال گوشی موبایل و تبلت به HDMI تلویزیون، پروژکتور و ...
  • پشتیبانی از تصاویر و ویدیو با رزولیشن فول HD
  • ارسال فیلم، عکس، صدا، تصاویر آنلاین و...
  • اتصال وایرلس وای فای بدون نیاز به استفاده از کابل
  • سازگار با اندروید، آی او اس، مک، ویندوز و...
1,248,000 تومان
(17)

دانگل WIFI موبایل به HDMI تلویزیون MiraScreen 5G

جدیدترین مدل دستگاه dual band گیرنده دانگل وایفای به HDMI برند میرااسکرین، انتقال بی‌سیم صدا و تصویر موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به صفحه نمایشگر انواع تلویزیون LCD ،LED و پلاسما، ویدیو پروژکتور و مانیتور با ورودی پورت مادگی HDMI، رزولیشن 1080p فول HD همراه با HD interface، پشتیبانی میرور میراکست DLNA Airplay، گوشی IOS، MAC OS، اندروید، ویندوز و اندروید.

  • نسل جدید دانگل‌های HDMI تلویزیون 5G
  • امکان ارسال از طریق فرکانس 5G و 2.4G
  • پشتیبانی از رزولیشن فول HD 1080p
  • سازگار با اندروید، mac، ویندوز، IOS
نوشته‌های مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی