پریز هوشمند وای فای King IP مدل SA-P202A

پریز برق WIFI هوشمند با کنترل صوتی Voice Control

پریز وای فای برند KING IP مدل SA-P202A مناسب هوشمند سازی خانه و محل کار، جهت کنترل و روشن و خاموش کردن وسایل برقی از راه دور و از طریق اینترنت، قابل برنامه‌ریزی شدن و اجرای خودکار برنامه‌ها، سازگار با سیستم‌عامل‌های تلفن‌های موبایل و تبلت اندروید و IOS، حداکثر توان 2400 وات، ولتاژ خروجی 110 تا 240 ولت AC، حداکثر شدت جریان 10 آمپر، ارتباط وایرلس ۲٫۴Ghz

توجه: لطفا اکیدا درنظر داشته باشیدکه باتوجه به مشکلاتی که در زمینه‌ی دسترسی اینترنتی وجود دارد مسئولیت نصب و راه‌اندازی و اتصال به اینترنت و مودم با خریداری می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
598,000 تومان
مرجع:
نام تجاری:
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0
معرفی

فیلم آموزش کنترل روشن و خاموشی کولر از راه دور با پریز وای فای

پریز وایرلس هوشمند وای فای کنترل از راه دور چیست ؟

این کالا یعنی WI-FI Smart Plug در واقع در دسته‌ی ابزار و گجت‌های هوشمندسازی خانه و محل کار و یا به اصلاح «اینترنت چیزها» یا «اینترنت اشیا» که به انگلیسی IoT نامیده می شود قرار می گیرد. با این ابزار کاربر توانایی این را خواهد داشت که دستگاه‌های برقی و لوازم برخی 220 ولتی خانگی را از طریق اتصال وای فای بیسیم از هر جای جهان و از طریق اینترنتی کنترل کند. سوکت هوشمند مدل SA-P202A امکان کنترل و روشن و خاموش کردن دستگاه‌ها ( دیوایس ) را را به کاربر می‌دهد.

در واقع کاربر می تواند آن را مانند یک پریز تایمر دار دیجیتال 16 برنامه یا پریز تایمر دار آنالوگ 96 تایم از قبل برنامه‌ریزی کرده تا در زمان معین و مشخص شده به صورت دقیق دستگاه برقی متصل شده به سوکت برق را روشن یا خاموش کند یا بدون برنامه ریزی قبلی این کار را انجام دهد و یا در پایان با بهره گیری از دیگر ابزارها و گجت‌ها وظیفه‌های پیچیده‌تری را به آن بدهد ( البته بدون محدودیت برنامه ریزی ). برای این کار کافی است با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت نرم افزار یا اپلیکیشن App مورد نیاز را جهت سیستم عامل های Android و IOS دانلود و نام نویسی کرده و از هر جای جهان کنترل وسایل برقی را به دست بگیرید.

پریز برق هوشمند KING

همچنین می توان با ترکیب کردن این دستگاه با دیگر ابزارهای هوشمند مانند دماسنج و رطوبت سنج، حسگر بدن، سوییچ کنترل، سنسور رطوبت ، حسگر در و پنجره و... می توان یک گستره بزرگ از کارها و وظیفه‌های هوشمند را در نرم افزار تعریف کرد و به معنای واقعی خانه‌ای هوشمند داشت. سوکت هوشمند وای فای کینگ آی پی توانایی گذر دادن 2200 وا توان حداکثری MaxLoad و شدت جریان 10 آمپر را داشته و در دمای کاری منفی -10 تا مثبت 50 درجه سانتی‌گراد کار می کند. پشتیبانی کاری Amazon Echo و Google Home را دارد. همچنین بر روی بدنه دستگاه یک کلید فیزیکی آنالوگ برای قطع و وصل کردن جریان برق به صورت دستی و یک عدد نمایشگر LED کوچک وضعیت تعبیه شده است.

پریز وایرلس خانه هوشمند KING

امکانات پریز هوشمند وای فای تایمر دار

  • پریز برق وایرلس هوشمند WIFI Smart Power Wireless تایمر دار قابل برنامه ریزی از قبل On/Off ( برای نمونه روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها، وسایل سرمایشی و گرمایشی، کولر، پنکه، چای ساز، شارژر دستگاه‌ها و... حتی در زمان نبود شما در خانه )
  • امکان قطع و وصل کردن جریان برق وسایل برقی خانگی از هرجای جهان با استفاده از اینترنت و گوشی موبایل
  • دارای وویس کنترل voice control برای آمازون آکسا و گوگل هوم IFTTT
  • نصب ساده، آسان و سریع بدون نیاز به دانش فنی
  • پریز برق ایمن استاندارد دارای پوشش محافظ کودکان
  • امکان کنترل از راه دور با استفاده از اپلیکشن APP به نام امکان روشن و خاموش کردن لوازم برقی با یک تاچ ساده روی صفحه گوشی موبایل
  • امکان روشن و خاموش کردن تصادفی لامپ، رادیو و تلویزیون و.. جهت جلوگیری از سرقت منزل
  • ساخته شده از موارد با کیفیت ABS+PC با ماندگاری بالا
  • دارای دفترچه راهنمای کاربری به زبان انگلیسی
  • امکان ارتباط با دستگاه خانه هوشمند Google Home و Amazon Echo
  • گونه‌ی ارتباط وایرلس 2.4GHz IEEE 802.11 با پهنای باند 20/40 MHz

مشخصات فنی پریز تایمر دار WIFI هوشمند

  • حداکثر میزان توان Rated Power:2200W
  • حداکثر میزان سایزگاری با ولتاژ ورودی و خروجی Rated Voltage:100V-240V
  • بیشینه میزان شدت جریان عبوری Maximum Current:10A
  • نوع ارتباط بیسیم وایرلس Wireless Type: Wi-Fi 2.4GHz
  • سازگاری با استاندارد ارتباط بیسیم :IEEE802.11b/g/n
  • پشتیبانی از سیستم عامل های تلفن های همراه : for Android/iOS
  • جنس مواد ساخته شده بدنه از : ABS+PC
  • دمای استاندارد کارکرد بین Working Temperature: -10℃ ~ 50℃
  • ابعاد دقیق کالا .7.7*6.5*7 سانتی متر
  • وزن دستگاه خالص  87 گرم

تایمر برق وای فای کینگ

موارد استفاده از پریز وای فای در خانه هوشمند

روشن و خاموش کردن مستقیم : به زبان ساده اگر قصد داشته باشیم موارد استفاده و کاربرد سوکت اسمارت برق Smart Socket Plug را توضیح دهیم می توانیم به چند نمونه اشاره کنید. برای نمونه شما می توانید تجهیزات برقی کوچک خود را با استفاده از گوشی موبایل و تبلت خود روشن یا خاموش کنید. مثلا هر روز صبح هنگامی که هنوز تختخواب هستید می توانید چای ساز یا قهوه ساز خود را روشن کنید و تستر را نیز روشن کنید. با این حساب تا زمانی که از جای برخواسته اید کم و بیش صبحانه چای شما آماده شده است. البته این کار ارتباطی با فاصله شما از محل ندارد. شما از هزاران کلیومتر دورتر نیز می توانید این کارها را انجام دهید. شاید نیاز داشته باشید که پیش از رسیدن به خانه کولر گازی، اسپلیت یا بخاری برقی شما روشن شده باشد. همین موارد می تواند برای پلوپز، لباسشویی، یخچال، ظرف شویی شما در نظر گرفته شود.

برنامه ریزی از قبل : کار دیگری که می توان با این دستگاه انجام داد قطع و وصل کردن جریان برق و در نتیجه خاموش و روشن کردن وسایل برقی در بازه‌های زمانی از قبل مشخص و برنامه ریزی شده است. دقیقا همان کاری که یک پریز تایمر دار دیجیتال یا پریز تایمر دار آنالوگ انجام می دهد ، البته با دستی باز تر. مثلا برنامه ریزی می کنید همواره در ساعت 12 شب تلویزیون خاموش شود یا همواره هر روز در ساعت 8 صبح چراغ‌های روشنایی محل کارتان روشن شود، یا مثلا پمپ آب و اکسیژن آکواریوم شما یا وسایل گرمایشی و سرمایشی گلخانه و پرورش قارچ در ساعات مشخص روز روشن و خاموش شود.

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی کالا

مشخصات

ولتاژ ورودی
110V AC تا 240V AC
ولتاژ خروجی
110V AC تا 240V AC
شدت جریان (آمپر)
10A
درگاه (پورت) خروجی
USB
پورت USB شارژر
دارد
نمایش‌گر دیجیتال/آنالوگ
دارد
تعداد برنامه تایمر
نامحدود
شدت جریان لحظه‌ای
16A
ژرفا (ارتفاع)
70mm
پهنا (ضخامت)
65mm
بلندی (طول)
76mm
رنگ
سفید
توان (وات)
2200W
نظرات(17)
رتبه‌بندی کلی
4.3
17 نظرات
کیفیت
(4.3)
قیمت
(4.2)
امکانات
(4.2)
طراحی
(4.4)
دقیقا همین رو دیجیکالا زده 370 هزار تومان. اگر به همین صورت بتونید قیمت ها رو پایین نگه دارید مطمئن هستم خیلی از مشتری ها میان از سایت شما خرید می کنند. از این بابت خوبه ممنون

ارسال نظر

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
کالاهای مرتبط
299,500 تومان
(14)

تایمر برق پریزدار 24 ساعته 96 برنامه سی آی ای CIE

تایمر پریزدار قطع و وصل خودکار انواع وسایل برقی 220 ولت مدل TG-28A، تایمر برق آنالوگ با قابلیت برنامه ریزی برای 24 ساعت و تکرار برنامه، حداقل زمان برنامه ریزی 15 دقیقه، پوشش محافظت کودکان، حداکثر آمپر 16A توان پشتیبانی 3680 وات، نشانگر LED وضعیت، مناسب مصارف خانگی، کارخانجات، گلخانه‌ها، پرورش ماهی و دام‌داری‌ها، مغازه، مجتمع های تجاری، فروشگاه‌ها و ادارات

2 کالای مشابه:
ناموجودSold out
500,000 تومان
(10)

چند راهی برق WI-FI هوشمند USB دار کینگ آی پی

چند راهی برق هوشمند دارای 4 پریز هوشمند 10 آمپری قابل اتصال به شبکه وای فای و کنترل از راه دور از طریق گوشی موبایل، تبلت IOS و Android و لپ تاپ، دارای 3 عدد پورت مادگی USB فست شارژ با قابلیت تنظیم ولتاژ خودکار، کابل برق 2.15 متری 16A، تنظیم برنامه جهت روشن و خاموشی خودکار پریزهای برق از طریق اینترنت، LED نمایشگر وضعیت، کلید فیزیکی روشن و خاموش دستگاه

  • دارای 4 پریز با قابلیت روشن و خاموشی جداگانه با گوشی، تبلت و..
  • دارای امکان تنظیم تایمر جهت روشن و خاموشی خودکار وسایل برقی
  • دارای 3 درگاه USB شارژر فست شارژ، جنس بدنه ضد آتش‌سوزی

توجه: لطفا اکیدا درنظر داشته باشید که باتوجه به مشکلاتی که در زمینه‌ی دسترسی اینترنتی وجود دارد مسئولیت نصب، راه‌اندازی و اتصال کالا به اینترنت و مودم با خریدار می‌باشد.

538,000 تومان
(1)

پریز هوشمند وای فای King Ip با کنترل صوتی

پریز هوشمند وای فای Smart Socket برند King IP مدل SA-P302A، مناسب هوشمندسازی خانه و محل کار، روشن و خاموش کردن وسایل برقی از هر فاصله‌ای با استفاده از گوشی موبایل و تبلت و اپلیکیشن اندروید و IOS، دارای تایمر برق با قابلیت برنامه‌ریزی و قطع و وصل جریان برق به صورت خودکار در ساعات شبانه روز با دقت بالا، دارای دوشاخه استاندارد ایران و اروپا،  پهنای باند ۲۰/۴۰ MHz، حداکثر توان عبوری ۲۴۰۰ وات

  • دارای تایمر و امکان زمان‌بندی خاموش و روشن کردن خودکار
  • دارای کلید آنالوگ روشن و خاموش روی بدنه، ولتاژ 100 تا 240V AC
  • پشتیبانی از ارتباط وایرلس با مودم 2.4GHz پروتکل 802.11
  • پشتیبانی از انواع گوشی موبایل، Amazon Echo و Google Home

توجه: لطفا اکیدا درنظر داشته باشید که باتوجه به مشکلاتی که در زمینه‌ی دسترسی اینترنتی وجود دارد مسئولیت نصب، راه‌اندازی و اتصال کالا به اینترنت و مودم با خریدار می‌باشد.

نوشته‌های مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی