پرسش‌های متداول همگانی

حساب کاربری

1- من گذرواژه‌ام (پسورد) را فراموش کرده‌ام و درخواست بازنشانی آن را دادم اما ایمیلی به دست من نرسیده؟
 
پاسخ:  شما باید بخش هرزنامه (SPAM) ایمیل خود را بررسی کنید. ممکن است ایمیل تغییر گذرواژه به بخش اسپم ارسال شده باشد.
 
 2- چگونه می‌توانم به اطلاعات خریدهای پیشین خود دسترسی پیدا کنم؟
 
پاسخ: برای دست‌یافتن به داده‌های مربوط به خریدهای پیشین خود، باید به حساب‌کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا پیشینه‌ی خریدهای شما نمایش داده ‏شود.

چگونگی اعتماد، ثبت و پی‌گیری سفارش

1- برای نخستین‌بار است که می‌خواهم از فروشگاه فروهر اقدام به خرید کنم. چگونه می‌توانم اطمینان داشته باشم که پس از خرید، کالا به‌دست من می‌رسد؟

پاسخ: افزون بر این‌که باید اشاره شود که گروه فروشگاه‌های تخصصی الکترونیک، شامل سه شعبه‌ی معتبر و با پیشنه‌ی چندین ساله در قطب الکترونیک کشور شامل: فروشگاه فروهر ( شعبه 1 ) فروهر (شعبه2) و آی‌سی 2000 ( شعبه 3 ) است.

اینماد وزارت صنعت: باید دانست که فروشگاه اینترنتی فروهر دارای «نماد اعتماد الکترونیکی» از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت است. این نماد پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و سازگاری شیوه‌ی کارکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود. فروشگاه اینترنتی دارای اینماد، به‌گونه‌ی همیشگی مورد بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیش‌تر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروهرالکترونیک با کلیک روی مجوزهای رسمی از درستی این اطلاعات مطمئن شوید.
ساماندهی وزارت ارشاد: همچنین باید اشاره کرد که فروشگاه فروهر الکترونیک دارای نماد و مجوز معتبر الکترونیکی از وزارت فرهنگ و ارشاد به نام «ساماندهی» است که در پایین‌ترین بخش صفحه‌ی اصلی فروشگاه درج شده است.
 
2- آیا برای خرید از فروشگاه شما، حتما باید در تارنما ( سایت ) عضو باشم؟
 
پاسخ: خیر شما می‌توانید به صورت مهمان نیز خرید انجام دهید. کاربر بدون ورود به حساب‌کاربری نیز می‌تواند کالا را به سبد خرید بیافزایید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در مراحل بعدی خرید، نام‌نویسی انجام دهد.

3- آیا در همگی ساعات شبانه روز می‌توان سفارش ثبت کرد؟
پاسخ:  بله شما در هر ساعتی از 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
 
4- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم آگاه شوم؟
پاسخ: فروشگاه فروهر با فرستادن ایمیل (در صورت وارد کردن ایمیل) همگی مراحل از جمله آماده‌سازی، حمل شدن و... را برای کاربر ارسال می‌کند‏. همچنین تاییده ثبت سفارش پس از واریز مبلغ و کدرهگیری پستی از طریق سامانه‌ی پیامکی برای خریداران ارسال می شود. ضمنا برای آگاهی یافتن از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن آگاه شوید. یا از طریق شماره تلگرام-واتساپ فروشگاه 09216012489 درخواست اعلام وضعیت نمایید.

 5- چگونه کالاهایی که موجود نیستند را سفارش دهم؟
پاسخ:  امکان سفارش وجود ندارد. اما شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی فروشگاه به نشانی: https://t.me/echista از موجود شدن این کالاها باخبر شوید و در نخستین زمان اقدام به خرید نمایید. همچنین با تماس با بخش پشتیبانی درباره‌ی زمان موجود شدن کالا بپرسید.

6- می‌‏توانم سفارشم پس بگیرم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:  تا پیش از پرداخت پایانی (وارد شدن به درگاه‌های بانکی و واریز) می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا ویرایش کنید. پس از واریز از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

7- پس از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش باید با شما تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به‌گونه‌ی خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل آگاهی‌رسانی خواهد شد و ارسال کالا برای شما در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. اگر نیاز باشد کارشناسان فروش فروهر با شما تماس خواهند گرفت.

8- آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی، تلگرامی و به صورت کارت‌به‌کارت ثبت کنم؟
پاسخ:  بله به سادگی می‌توانید با شماره تلفن‌های پشتیبانی یا تلگرام فروشگاه در تماس باشید و درخواست خرید به صورت واریز کارت به کارت را انجام دهید.

شرایط تست کالاها و قوانین تعویض

1- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه‌اندازی دارند از سوی فروهر در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟
پاسخ: نصب و لحیم‌کاری و... ( کیت‌های الکترونیکی، مبدل‌های برق، آداپتور، منابع تغذیه و...) کالاهایی که نیاز به این موارد دارند تنها باید از سوی نصاب مجاز انجام شود. هرگونه اشتباه در نصب و آسیب به دستگاه هنگام نصب راه‌اندازی باعث خواهد شد کالا از گارانتی خارج شود.

2- تایید عیب فنی دستگاه چگونه است؟
همگی کالاهای ارسالی حساس پیش از ارسال توسط بخش فنی فروشگاه تست می‌شوند. ر صورت ایراد فنی شما می توانید از گارانتی 7 روزه بهره ببرد با خواندن شرایط و شیوه‌ی بازگشت کالا طبق این قوانین کالا را بازگشت دهید. تایید عیب فنی دستگاه فقط با ارایه نامه دارای مهر از سرویس کار معتبر ممکن است. در صورت وجود نقص فنی سرویس کار می‌بایست در متن تایید مشکل فنی تایید نماید که تمام مراحل بازگشایی، نصب و تشخیص عیب را انجام داده و تایید می کند که دستگاه دارای عیب بوده است.

4- برای گزینش و خرید کالا نیاز به راهنمایی دارم. از چه راهی می‌توانم این راهنمایی را دریافت کنم؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای فروهر کوشش می‌کنند تا جای ممکن توضیحات و بررسی تخصصی کالا را به صورت محتوای متنی و تصویری در اختیار شما قراردهند. با این وجود امکان تماس تلفنی و یا دریافت راهنمایی از طریق پشتیبانی تلگرامی فروشگاه وجود دارد.

پرداخت اینترنتی و درگاه‌های بانکی

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:  همگی کاربران فروهر می‌توانند از راه درگاه‌های امن اینترنتی بانک‌های گوناگون موجود و با بهره‌گیری از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به‌گونه‌ی آنلاین پرداخت کنند. همچنین خریداران می‌توانند با تماس با بخش پشتیبانی درخواست خرید به صورت واریز کارت به کارت را انجام دهند.

2- با چه کارت‌های بانکی می‌توانم پرداخت آنلاین انجام دهم؟
پاسخ:  توجه داشته باشید که شما می‌توانید با همگی کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت را انجام دهید. تفاوتی نمی‌کند درگاه کدام بانک را انتخاب می‌کنید.
 
3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

ارسال سفارش‌ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
 
پاسخ:  این هزینه بستگی دارد به روش ارسال ( پست معمولی، پیشتاز یا تیپاکس ) و وزن کالا. پست معمولی ارزان‌ترین نوع پست بوده و چیزی بین 3 تا 5 روز کاری به‌دست مشتری خواهد رسید. پست پیشتاز 2 تا 3 و تیپاکس مخصوص تهران، اصفهان و شیراز 1 تا 2 روز. برای پست سفارش‌هایی که تا 250 گرم باشند کم‌ترین هزینه و از 250 تا 500 گرم و از 500 تا 1 کیلو به صورت متفاوت محاسبه خواهد شد.
 
2- بسته‌های سفارشی چه زمانی تحویل باجه پستی می‌شوند؟


پاسخ:  کوشش فروشگاه فروهر ارسال با حداکثر سرعت است. به صورت معمول تنها سفارش‌های در روز جاری ( روز کاری ) ارسال خواهند شد که، تا ساعت 6 صبح در سایت ثبت شده باشند. البته کوشش بر این است که سفارش‌هایی که تا ساعت 10 صبح انجام شوند نیز در صورت امکان آماده سازی و ارسال گردند.
 
3- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ارسال شده رهگیری کنم؟
 
پاسخ:  بله شماره رهگیری مرسوله‌ها از طریق سامانه‌ی پیامکی به شماره موبایل شما ارسال می شود که می‌توانید با بهره‌گیری از کد رهگیری خود و از طریق تارنمای اداره‌ی پست بسته‌ی مورد نظر را رهگیری کنید.

4- آیا ارسال کالا برای همگی شهرها و روستاهای ایران انجام می‌شود؟

پاسخ: بله ارسال کالا برای همگی شهرها و روستاهای کشور انجام می‌شود. بهتر است کاربران در هنگام نام‌نویسی و وارد کردن اطلاعات، نشانی پستی و کدپستی را به صورت دقیق وارد کنند.

گارانتی کالاها

1- آیا همگی کالاها، دارای گارانتی 7 روزه تعویض در صورت ایراد فنی، می‏‌شوند؟
پاسخ: بله همگی کالاهای ارسالی در صورتی که قوانین مربوط به بازگشت کالا رعایت شده باشد دارای ضمانت 7 روزه تعویض هستند. برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر از به این صفحه‌ی راهنما مراجعه فرمایید: شرایط و شیوه‌ی بازگشت کالا
 
3- اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی یا آسیب‌دیدگی داشت، چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ: لطفا با بخش پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید. ( تلگرام، واتساپ، تلفن یا ایمیل ) همچنین راهنمای چگونگی بازپس‌فرستادن و شرایط و قوانین ضمانت 7 روزه در صفحه‌ی شرایط و شیوه‌ی بازگشت کالا درج شده است.

قیمت خرید عمده

1- برای دست‌یابی به قیمت خرید عمده چگونه می‌توانم اقدام کنم؟
پاسخ:  با بخش پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی